• عاشقانه 92

    چه خدای عاشقی که گناه می خرد و...

    بهشت می فروشد و...

    ناز بنده را می کشد.

     

    به شوق ِ دیدارت...

    چه آب و جارویی

    راه انداخته اند!

    چشم ها و مژه هایم...

     

    با گفتن اینکه :یافتن عشق غیر ممکن است، مانع ورود عشق به زندگی خود نشو، سریع ترین راه دریافت عشق، بخشیدن آن به دیگران است.

     

    گاهی صعودی.

    گاهی نزولی.

    گاهی هم از روی عادت..

    اما هرچه هست؛

    همیشه هست..

    * دوست داشتن *

     

    تا وقتی تو هستی

    که دستانم را بگیری

    آرزو میکنم هر روز زمین بخورم!

    کاش تابستانها هم برفی بود!

     

    خیلی دوسش دارم

    خانومم تمام هستی منه.

    به عشق همه خانومای مهربون دنیا

     

    من تو آغوشت بگیر اغوش تو مقدسه, بوسیدنت برای من تولد یک نفسه, چشمای مهربون تو من به اتیش میکشه, نوازش دستای تو عادت ترکم نمیشه.

    (تقدیم به اولین و آخرین عشق زندگیه من <۳فرزاد<

     

    اشتیاق من به تو

    میلِ سنگ است به سقوط

    خرد خرد می شکنم

    مشت مشت

    پرتابم می کنی

     

    کنارم هستی وانگار, دلم تنگ میشه هرلحظه

    خودت میدونی عادت نیست, فقط دوست داشتن محضه

    کنارم هستی وبازم, بهونه هامومیگیرم

    میگم وای, چقدسرده, میام دستاتومیگیرم

    حرف دلم


  • Comments

    No comments yet

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Add comment

    Name / User name:

    E-mail (optional):

    Website (optional):

    Comment: